Pakkumise vaatamine ja saatmine
Ava soovitud pakkumine pakkumiste nimekirjas. Pakkumine kajastub ka seotud projekti või kontakti all.
Pakkumise vaates on näha, millal ja kellele pakkumine on saadetud.
Pakkumise vaates saad vajadusel pakkumist muuta ja andmed uue sarnase sisuga pakkumisele kopeerida.
Lisaks on võimalik pakkumisest kohe ka tellimus koostada.
Arvelda nupu alt leiad võimalused koostada pakkumisest arve, arvekäsk või ettemaksuarve.
PDF nupul klikkides saad vaadata pakkumise eelvaadet enne, kui selle kliendile saadad. Kui sinu Scoro keskkonnal on mitu aktiivset keelt, saad saatmisel valida ka sobiva keele. Pakkumisel kuvatakse ka tooted samas keeles, kui toodetele on lisatud vastav keel. Toodetele saad tõlkeid lisada Seaded > Müük ja finants > Tooted alt.
Pakkumisel olevatest teenustest on võimalik kohe ka ülesanded luua ning need oma tiimiliikmetele delegeerida.
Seadete alt on võimalik aktiveerida võimalus pakkumise ridu kinnitada.
Ridadepõhise kinnitamise puhul on tegemist visuaalse märkega, kas rida on kinnitatud või ei – see ei muuda õigust pakkumist kinnitada.
Näide:
Kui kasutajal ei tohiks olla õigust pakkumisi kinnitada, tuleb kasutajarollilt eemaldada õigus kinnitada pakkumisi. Seda saab teha keskkonna administraator.
Pakkumisele saab vajadusel lisada faile ja kommentaare. Lisatud failid on võimalik koos pakkumisega kliendile saata. Selleks tuleb pakkumist saates lisada linnuke vastava faili ette.
Kõik saadetud kirjad koos sisu ja manustega on kättesaadavad saadetud meilide aruandest: Aruanded > Saadetud meilid
Juhul, kui jääd haigeks või oled puhkusel, saab kolleeg vajadusel sinu pakkumise, tellimuse või arvega edasi töötada.
Kirja saatmise järel on sul võimalus salvestada kiri seotud kontakti ajalukku tehtud ülesandena või salvestada kiri tehtud ülesandena ja lisada töödenimekirja uus ülesanne klikkides Salvesta ja lisa uus. Kui vajutad nuppu Sulge, tegevust ei salvestata ja jälg jääb vaid aruannete alla.