Müügitoru aruanne
Müügitoru aruanne põhineb sinu müügiennustustel – ainult sina ise oskad oma võimeid kõige paremini hinnata.
Määra igale müügitoru staatusele (ja erinevates staatustes olevatele pakkumistele) tehingu sõlmimise tõenäosusprotsent. Kliendile pakkumist koostades pane pakkumisele ka hinnanguline lõpukuupäev – kui kiiresti sa kliendiga tehingu sõlmid.
Müügitoru aruanne korrutab tehingu tõenäosusprotsendi pakkumise summaga ja annab sulle kergesti hoomatava ülevaate sinu võimalikest müügitulemustest lähikuudel.
Mine Seaded > Keskkonna seaded > Staatused ja määra igale müügitoru staatusele tehingu sõlmimise tõenäosusprotsent. Loe veel staatuste kohta.
Kliendile uut pakkumist luues määra kindlasti ka hinnanguline lõpukuupäev – mis ajaks tehing tõenäoliselt sõlmitakse.
Müügitoru aruande vaatamiseks mine Aruanded > Müügitoru aruanne.
Lisaks prognoositavale kogusummale saad oma müügitoru iga faasi võimalikku väärtust vaadata ka pakkumiste müügikatte (kui oled selle võimaluse oma keskkonnas aktiveerinud), pakkumiste arvu ja lisaväljade alusel (nt igakuine renditasu, kasutajate arv vms).
Igal real näed selle staatuse tegelikku väärtust (mis põhineb kas pakkumiste arvul, pakkumiste müügikattel või kogusummal). Selle all kuvatakse aga võimalik väärtus, selle etapi müügiprognoos. Kliki prognoosi numbril, et näha kõiki selle müügietapi pakkumisi.
Aruannet saad filtreerida kasutajate, pakkumiste staatuste, projektide, klientide ja kuupäevade järgi. Lisafiltrid avanevad, kui klikid nupul Filtreeri.
Lisaks on võimalik hõlpsalt koostada mitme firma müügitoru koondaruanne. Nii on sul korraga ülevaade kõigi oma ettevõtete võimalikest müügitulemustest. Kui sul on ligipääs mitmele firmakontole, peaks filtrite real olema nähtav firma filter.
Pane tähele! Müügitoru aruanne on saadaval Scoro Premium ja Ultimate pakettidega.