Pakutud vs Tegelik tabel
Pakutud vs Tegelik tabel annab ülevaate kõigist projektiga seotud prognoosidest, pakkumistest ja tegelikest tulemustest. Saad jälgida projektiga seotud tegevuste kulgu, arveldamisi ja tulu, kulutusi, kasumit ja rahavoogu. Näed, milliseid tooteid ja teenuseid kliendile pakuti, millised tööd on valmis ning milliste tegevuste eest on juba arveldatud. Lisaks saad hõlpsalt ülevaate, kui paljud projektiga seotud tööd on majasisesed ja kui palju ostetakse väljast sisse – tänu sellele on ka kulude planeerimine ja haldamine tunduvalt mugavam.
Tabeli aluseks on tulemuslikud pakkumised (nt Lõpetatud, Kinnitatud vms). Loe staatuste kohta.
Pane tähele! Pakutud vs Tegelik tabel kuulub projektihalduse lisade hulka. Selleks, et sinu keskkonnas tabel nähtav oleks, peab kasutajal olema õigus “Projekti kulu ja tulu vaatamine” ning kas “Endaga seotud projektide ja kontaktide pakkumiste vaatamine” või “Kõikide pakkumiste vaatamine”. Õiguste määramiseks mine Seaded > Administreerimine > Rollid ja õigused. Loe kasutaja rollide ja õiguste kohta.
Tabelis on välja toodud tulemuslikud pakkumised, mis on seotud just selle kindla projektiga. Et kogu soovitud info projekti kohta ilmuks tabelis, tuleb kõik sündmused ja ülesanded luua algsest pakkumisest. Selleks kasuta võimalust Pakkumine ülesanneteks (ülesandeid saab hiljem vajaduse korral muuta).
Iga teenuse rida on eraldi, et infot oleks lihtsam mõista. Teenuse nime all olev number näitab teenuse ühikuhinda. Ikoon teenuse nime ees näitab, kas teenus on majasisene (kasutaja ikoon) või sisseostetud (kasti ikoon). Tänu sellele on eri liiki kulude-tulude planeerimine ja haldamine tunduvalt mugavam.
Majasiseste teenuste puhul saad jälgida tegevuste kulgu. Väike progressiriba näitab iga teenuse eeldatavat tööaega, aga ka seda, kui palju on juba tehtud, kui palju on veel teha, võimalikke ületunde ning kas mõni ülesanne on läinud üle tähtaja. Tehtud tegevuste eest saab arve esitada otse projektivaatest või detailsest tööaruandest.
Liikudes hiirega teenuse koguse peale, näed teenusega seotud ülesandeid.
Veerus olevad ülemised numbrid näitavad tegelikke tulemusi (kui palju on tööd tehtud, kui palju on tulu, kui suur on kulu) ning alumised numbrid näitavad eeldatavaid summasid või töötunde. Kui teenuste kogus on läinud üle pakutust (ehk olete teinud rohkem tööd, kui esialgu oli plaanis), on nad punast värvi.
Värvilised täpid viitavad müügi- ja ostuarvete staatustele. Hiirega nende peale minnes saad kiire ülevaate arvete seisust.
Liikudes müügi- ja ostuarvete summadele, näed vastava arve numbrit. Rahasummale klikkides avad vastava arve.
Kasumi veerg näitab tulude ja kulude erinevust, mis tuleneb müügi- ja ostuarvetest. Veerus olevad värvilised täpid viitavad rahavoole – mis on teenitud summa ja makstud summa vahe.
Kõik tegevused, mis on seotud kogu projektiga, aga mitte kindla pakkumisega, mis kliendile esitati, kuvatakse Pakkumata reale (näiteks ülesanded ja aja sissekanded). Nii saad hea ülevaate kõigist projektiga seotud tegevustest.
Tabelis olev Kokku osa annab ülevaate kõigist majasisestest ja sisseostetavatest teenustest ning erinevusest pakutu ja tegeliku vahel. Kokkuvõtte avamiseks kliki hallile noolele.