Mai 2020: Kulutused ja täiustatud Planeerija

Viimased nädalad on näidanud, et nii mõnigi küsimus on võimalik koosoleku asemel lahendada e-kirja teel. Scoro abiga saad aga ka kirjade saatmise ära jätta – kõik andmed on ühes kohas ja alati kättesaadavad. Täiendame Scorot pidevalt, et sinu tööd veelgi lihtsamaks muuta. Seekordse uuendusega lisasime Scorosse kulutuste võimaluse, mille abil on hõlbus hallata kõikvõimalikke tööga seotud väljaminekuid. Lisaks täiendasime Planeerijat ja lisasime Zapieri liidestusele mitmeid uusi tegevusi, et oleks võimalik veelgi rohkem rutiinseid toiminguid automatiseerida.
Kulutused
Scoro abil saad hallata projekte algusest lõpuni täies ulatuses, mh ka erinevaid projektidega seotud väljaminekuid. Siiani oli Scoros küll ostuarvete lisamise võimalus, et projekti juurde lisada kõik tarnijate või teenusepakkujatega seotud kulud. Nüüdsest on Scorosse võimalik lisada ka kõik väiksemad kulutused, nagu kliendilõuna või reisikulud, et projekti eelarves kajastuksid kõikvõimalikud projektiga seotud väljaminekud.Töötajad saavad täita Scoros kulutuse dokumendi ja selle alusel omavahenditest tehtud kulutuste hüvitamist taotleda. Juhul, kui kulutus kuulub hiljem kliendiga tasaarveldamisele, on võimalik see hõlpsalt koos muude pakutavate teenustega müügiarvele lisada.
Planeerija uuendused
Oleme Plaanerijat tasapisi uuendanud juba mitme versiooni vältel ja jätkame sellega ka lähikuudel. Seekord täiendasime Planeerijat väliselt, ent lisasime ka mitmeid kasutusmugavust parandavaid võimalusi. Põhirõhk oli seekord pikaajalisel planeerimisel, pidades silmas just projektijuhte ja teisi kasutajarolle, kes kasutavad oma töös Planeerijat igapäevaselt.- Parem suurtel ekraanidel. Planeerija on nüüd optimeeritud mugavalt töötama ka suurematel ekraanidel ja kasutab vaba ruumi paremini ära. Nii on suurema pildi vaatamine (sõna otseses mõttes) ja tiimi päevade, nädalate või kuude tegevuste planeerimine mugavam.
- Kuudeülene planeerimine. Nüüdsest on võimalik ülesandeid planeerida kolmes erinevas vaates. Kui soovid detailsemat vaadet, saad töid planeerida nädala või kolme nädala vaates. Ülevaatlikuma planeerimise jaoks sobib hästi uus kolme kuu vaade, mille abil on hõlbus ajastada pikemaid töid ja projekte.
- Tiimi töökoormus, progress ja ületunnid. Lisasime Planeerijale uued indikaatorid nii progressi kui ka üle aja läinud päevade kohta. Nii näed kohe, kui mõne töötaja aeg on üle planeeritud ja saad vajadusel kiiresti muudatusi teha.
Zapieri täiendused
Oleme valmis saanud Zapieri liidestuse uue versiooni, mis võimaldab valida, kas tegevuse loomisel võetakse arvesse ainult sinu või ka teiste kasutajate objekte, millele sul on ligipääsuõigus. Lihtsamalt öeldes – keskonna administraatorina saad nüüd luua Zapid ka teiste kasutajate müügi- ja ostudokumentide ning kontaktidega seotud tegevuste käivitamiseks.Toetatud objektid:
- Isikud
- Firmad
- Müügiarved
- Pakkumised
- Ostuarved
Näiteks, loo Zap, mis tõmbab kõik uued või uuendatud pakkumised Google’i tabelisse, et luua potentsiaalsete klientide nimekiri. Või sünkroniseeri uued või uuendatud kontaktid Google’i kontaktide või mõne muu omale sobiva turundusplatvormiga (nt Activecampaign) ning pane kokku kindlale kliendirühmale suunatud kampaania. Võimalusi on sadu – loo omale sobiv automaatne tegevuste jada.
Varsti on sama võimalus saadaval ka ülesannete ja projektide jaoks.
Veel uuendusi…
Teenusepakkuja tüübid Detailses finantsaruandesSelleks, et saada ettevõtte kuludest ja kasumimarginaalist põhjalik ülevaade ning selle põhjal kulusid targemalt hallata, saad määrata igale pakutavale teenusele või tootele pakkuja tüübi – kas töö teeb ära keegi sinu tiimiliikmetest või ostetakse teenus mõnelt pakkujalt sisse. Nüüdsest on seesama teave nähtaval ka detailses finantsaruandes. Lihtsalt vali aruande sisendiks “Müügikate perioodil” või “Pakkumiste müügikate perioodil” ja tee teenuse tüübi filtris sobiv valik.
Pane tähele! See võimalus on saadaval, kui keskkonnas on aktiveeritud seadistused “Kasuta tarnijaid” ja “Määra töö tegija müügiarve igal teenusereal”. Seadete muutmiseks mine Seaded > Müük ja finants > Üldine.
Lisaväljade ülekandmine pakkumiselt ülesandele
Siiani, kui lõid pakkumisest oma tiimi jaoks ülesanded, ei toodud pakkumisel kasutatud lisavälju ülesandele üle. Täiendasime seda funktsionaalsust ja nüüdsest on ka ülesande juures kogu vajalik lisainfo näha.
Ära muretse, kui sinu Scoro keskkonda ei ole veel uuendatud – käesolev uuendus jõuab kõigi klientideni järgmise kolme nädala jooksul.
Anname endast parima, et iga uuendusega muutuks Scoro aina paremaks. Jäta oma tagasiside selle postituse alla või saada oma mõtted meile e-posti aadressil help@scoro.ee.
Kas artiklist oli abi?
Täname tagasiside eest!
394